Sunday, December 25, 2011

FACEBOOK WILL END ON MARCH 15th, 2012!

"Facebook က ထိန္းလို႔မရေတာ႔ပါဘူး" လို႔ Palo Alto ရံုးမွာ က်င္းပတ႔ဲ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲမွာ Zuckerberg မွတစ္ဆင္႔ေၿပာခဲ႔တာပါ ။ "ေနာက္ၿပီးေတာ႔ Facebook ကို လုပ္ေနရတာ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ စိတ္ဖိစီးမွဳ အရမ္းမ်ားေနတာေႀကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ဒီဟာကို အဆံုးသတ္ဖို႔ လိုအပ္ေနပါၿပီ လို႔ ေျပာခဲ့တာပါ ။


Zuckerberg ဟာ ၂၀၁၂ မတ္လ ၁၅ရက္ေန႔မွာ Facebook အေကာင္႔မ်ားကို ပိတ္မည္ၿဖစ္ေႀကာင္း ေႀကညာခဲ႔ပါတယ္ ။ အသံုးၿပဳသူမ်ားအေနနဲ႔ ဒီႏွစ္မွာ Facebook မရွိဘဲ ေနႏိုင္ေအာင္ ေနေပးႀကပါလို႔လဲ ေၿပာသြားပါတယ္ ။

"မတ္လ ၁၅ ရက္ေန႔ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေနာက္ပိုင္း မွာ Website ႀကီး တစ္ခုလံုး ပိတ္လိုက္ပါေတာ႔မယ္" လို႔ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးမွ ေၿပာႀကားခဲ႔ပါတယ္။ "အဲဒါေႀကာင္႔ သင္႔ရဲ႕ ဓါတ္ပံုေတြကို လိုခ်င္ေသးရင္ Facebook ေပၚက ၿပန္ယူထားဖို႔လည္း အႀကံေပးခ်င္ပါတယ္ ။ Facebook ပိတ္လိုက္ရင္ ဓါတ္ပံုေတြ ၿပန္ရေတာ႔မွာ မဟုတ္ပါဘူး" လို႔လည္း ေၿပာသြားခဲ႔ပါေသးတယ္။

Zuckerberg ကေတာ႔ Facebook ကိုပိတ္ဖို႔ ဆံုးၿဖတ္ရတာဟာ သူ႔အတြက္ အရမ္းကို ခက္ခဲေႀကာင္းနဲ႔ သူ ပိတ္လိုက္တဲ႔အတြက္ အသံုးၿပဳသူေတြကို ၀မ္းမနည္းေစခ်င္ပါဘူး ၊ ဝမ္းမနည္းၾကဖို႔ကိုလည္း သူေမွ်ာ္လင္႔ေႀကာင္း ေၿပာသြားပါေသးတယ္ ။

"ကၽြန္ေတာ္အေနန႔ဲေတာ႔ အဲဒါ သိပ္အေရးႀကီးတဲ႔ ကိစၥတစ္ခုေတာ႔ မဟုတ္ဘူးလို႔ေတာ႔ ထင္တယ္ခင္ဗ်" ဆိုၿပီး သူ႕ရဲ႕ အင္တာဗ်ဴးတစ္ခုမွာ ေၿဖႀကားသြားပါတယ္။ "ရိုးရိုးသားသား ၀န္ခံရရင္ ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီလိုလုပ္တာ ပိုေကာင္းမယ္လို႔ထင္ပါတယ္ ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ Facebook မရွိရင္ လူေတြဟာ အၿပင္ထြက္ၿပီး တကယ္႔သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ စကားေၿပာၿဖစ္ႀကမွာပါ။ အဲဒါကို ကၽြန္ေတာ္ေမွ်ာ္လင္႔ပါတယ္။"

Facebook သုံးစြဲသူ တခ်ိဳ႕ကေတာ႔ အဲဒီသတင္းကို ႀကားၿပီး ထိတ္လန္႔ခဲ႔ပါတယ္။ အင္ဒီယားနား ၿပည္နယ္မွ အထက္တန္းေက်ာင္းသား Denise Bradshaw ဆိုရင္ "ကၽြန္ေတာ္ Facebook သာမရွိရင္ ဘာလုပ္ေနရမလဲ?" လို႔ ၿငီးၿငဴခဲ႔ပါေသးတယ္။ "ကၽြန္ေတာ္႔ ဘ၀က Facebook က အဓိကပါ။ ကၽြန္ေတာ္ Facebook ကို တစ္ေန႔ ၁၀ နာရီေလာက္ သံုးပါတယ္။ အခု Facebook မရွိေတာ႔ဘူးဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္႔ အဲဒီအခ်ိန္ေတြကို ဘယ္နားသြားသံုးရမလဲဗ်ာ?"

သို႔ေပမယ္႔ မိဘေတြကေတာ႔ အဲဒီသတင္းေတြႀကားၿပီး စိတ္သက္သာရာရခဲ႔ပါတယ္။ "Facebook ပိတ္သြားတာ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါတယ္" လုိ႔ Detroit မွ မိဘတစ္ဦးၿဖစ္သူ Jon Guttari မွ ေၿပာသြားပါတယ္ ။ "အဲသည္လိုဆို ကၽြန္ေတာ္႔ကေလးက ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ မ်က္နာကို ေန႔တိုင္း ကပ္မေနေတာ႔ဘူးေပါ႔ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ စကားေၿပာဖို႔ အခ်ိန္ပိုရႏိုင္တာေပါ႔" လို႔ ၀မ္းေၿမာက္၀မ္းသာ ေၿပာသြားပါသတဲ့ ခင္ဗ်ာ ။

No comments:

Post a Comment